Miercuri, 11 Mai 2016 20:48

Premiile FIBRA- Un avânt pentru industria de comunicare românească

Scris de 

Săptămâna trecută am avut onoarea să participăm la prima ediție a Premiilor FIBRA, un adevărat festival al creativității dedicat industriei de Marketing, Advertising și PR din România. Organizat într-o atmosferă primitoare, la Hotel Caro din București de către IQuads, evenimentul s-a desfășurat timp de 4 zile și a găzduit 70 de speakeri în numeroase workshopuri, conferințe, dezbateri pe mai mult de 25 de teme de discuție, toate având ca subiect creativitatea și inovația în domeniul publicității românești.

 

Evenimentul a început în forța înca din prima zi, cu 3 paneluri și 3 conferințe pe teme demne de a trezi interesul până și celor mai puțin inițiați în domeniu, precum “Researchul din spatele creativității. Sau cum să ajungi la Prințul Fermecat fără să săruți 1000 de broaște” sau “The power of doing”. Zilele 2 și 3 au continuat în aceeași manieră, cu alte workshopuri și paneluri, menite să ajute la dezvoltarea industriei din România.

 

La finalul primelor 3 zile ale evenimentului au avut loc seri dedicate creativității, unde, alături de fețe cunoscute ale industriei de comunicare, pe scena au mai urcat și actori, muzicieni, bloggeri, artiști vizuali, jurnaliști, stand-up comedians, entertaineri și scriitori cunoscuți, precum Dan Byron, Cornel Ilie, Matei Dima (BRomania), Mihai Holhoș (Mikey H), Raul Gheba și mulți alții. Ei au intreținut atmosfera, asigurând un sfârșit plăcut zilelor de conferințe.

 

Ultima zi a fost dedicată decernării premiilor FIBRA, acordate pentru a promova și pentru a recunoaște meritele industriei creative din România. În cursa pentru aceste premii s-au înscris aproape 70 de agenții si freelanceri din domeniu. Juriul, format din 8 specialiști internaționali, a avut o misiune grea în a alege cate un câștigător pentru fiecare dintre cele 14 categorii dintre cele peste 370 de lucrări înscrise. La final, câștigătorii  ediției din 2016 au fost desemnați, printer ei numărându-se: McCann Worldgroup Romania (Agenția anului), Sandra Bold (Copywriterul anului), Miruna Macri (Art Directorul anului) și mulți alții.

 

Am rămas fascinată de amploarea pe care a luat-o industria publicității, nu numai în România, ci și în întreaga lume. Nu m-aș fi gândit niciodată câtă muncă presupune apariția unei banale reclame, de la proiectarea acesteia, până la stabilirea ultimelor detalii si filmarea propriu-zisă a ei.

 

Se poate spune că prima ediție a Premiilor FIBRA a fost un succes, acestea fiind un lucru necesar pentru dezvoltarea industriei de comunicare din România, iar pentru mine o mare oportunitate de a învăța lucruri noi dintr-un domeniu despre care nu aflasem prea multe, ceea ce mă face să aștept cu nerăbdare următoarea ediție.

Vrei sa lucrezi cu noi?