Sustine prin 2%

Sustine Brigada de Voluntari

 

Ce este 2%?

 

 

Prevederea 2% din Codul Fiscal se referă la un mecanism de transparență fiscală prin intermediul căruia contribuabilii persoane fizice au posibilitatea să direcționeze până la 2% din impozitul pe venit către o entitate nonprofit.

 

În mod normal, cei 2% sunt direcționați către bugetul statului, dar tu poți alege să-i direcţionezi către orice ONG, aşadar şi către Brigada de Voluntari, contribuind astfel la dezvoltarea organizației și a membrilor ei.

 

Redirectionarea este gratuită, în sensul că nu duce la nicio cheltuială suplimentară pentru persoană care completează formularul respectiv.

 

De ce ai direcţiona 2% din impozitul pe venit către BdV?

 

Dacă ești deja membru, nu mai este nevoie să iți spunem, pentru că deja știi că Brigada de Voluntari este locul în care înveți să te descurci în situații dificile, este un mediu informal în care te dezvolți şi capeți experiență în ceea ce priveşte interacțiunea cu oamenii și organizarea de evenimente, este un grup de persoane faine, pline de energie, care îți intră în suflet :)

 

Dacă (încă) nu ești membru, motivele sunt cam aceleași: Brigada de Voluntari ajută câteva sute de voluntari să își şlefuiască pasiunile în competențe bune de pus în aplicare în viața profesională, să învețe ce este în spatele organizării de evenimente, să își dezvolte încredea în sine şi abilitatea de a lucra în echipă, să fie mai responsabili şi mai ambițioși.

 

Resursele financiare obținute prin acest mecanism vor fi alocate proiectelor organizate cu resurse interne de către voluntarii BdV, în vederea promovării voluntariatului în România, dezvoltării organizației și a membrilor care o formează: BdV Creativ, petreceri tematice, teambuilding-uri, training-uri, workshop-uri etc.

 

Cum poți direcționa cei 2% către BdV?

 

1. Completezi:

       ● formularul 230 (dacă ai doar venituri din salarii) - instrucțiuni de completare în filmulețul de aici

       

2. Formularele completate pot fi:

       ● aduse la sediul BdV și predate lui Ionuț Tunaru, responsabil de gestionarea și administrarea lor, până la data de 20 mai 2016;

       ● depuse personal la Administraţia Finanţelor Publice de care aparții până la data de 25 mai 2016, în 2 exemplare;

       ● trimise prin poștă (scrisoare recomandată) la Administraţia Finanţelor Publice de care aparții până la data de 25 mai 2016, în 1 exemplar împreună cu o copie după cartea de identitate.

 

Contact

Pentru mai multe detalii şi eventuale întrebări, vă stăm la dispoziție pe adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .

 

 

 

Vrei sa lucrezi cu noi?